Kompistest

  1. Hur ska din vän vara?

    A. Glad B. Snygg C. Gör vad jag vill D. Bara h*n har pengar!
  2. Vad ska ni två göra på fritiden?

    A. Det som passar oss bäst B. Sminka oss C. Vad jag än vill göra D. Shoppa av dennes pengar!
  3. Vad ska h*n ha för husdjur?

    A. Spelar ingen roll B. En liten hund :) C. Samma som jag D. En häst jag kan rida på
  4. Vilken kändis ska h*n gilla mest?

    A. Den h*n tycker är bäst B. Lady Gaga, Justin Bieber C. Den jag gillar D. Någon jätte känd!
  5. Vad ska vännen ha för "egenskap"?

    A. Ödmjuk, respektfull B. Attityd, modesinne C. H*n ska iaf göra allt för mig! D. Bli glad över att ge pengar till mig


SVAR - kolla ej innan du är klar

Flest An: Wow, du bryr dig inte om utseendet och är en sann vän! Fortsätt så!

Flest Bn: Du vill ha en vän som ska sminka sig mycket och vara snygg. Tänk på, om du inte bryr dig lika mycket om det kanske du blir en bättre vän.

Flest Cn: Du vill gärna få allt som du vill, men du får mer vänner om du låter dem tänka mer själva.

Flest Dn: Det är bättre om du tjänar pengarna själv och köper för dem själv. Det är bra om din vän slipper köpa vänskap!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback